RETOURNEREN & GARANTIE

De kosten voor de retourzending zijn voor jouw eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

RETOURTERMIJN

Een retour moet binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling worden aangemeld. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan de kosten van de retour gestuurde artikelen gecrediteerd. Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op. 

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons worden geretourneerd.

RETOURPROCEDURE

Wacht altijd met het retourzenden op bericht van ons. Wij gaan je telefonisch of per mail aangeven wat de mogelijkheden zijn. 

Vul altijd dit retourformulier in. Geef duidelijk aan of de gehele bestelling of slechts een gedeelte retour komt. Vermeld ook altijd het bestelnummer. Dit is terug te vinden in de e-mail met de originele bestelstatus.
Let op dat alle gegevens correct worden ingevuld, anders kan het langer duren voordat deze aanvraag verwerkt wordt.  
Als het product door ons in goede staat retour is ontvangen, vindt de terugbetaling doorgaans binnen 3 werkdagen plaats. 

Terugsturen pas nadat wij contact hebben gehad!

Zorg ervoor dat: 

  • De artikelen compleet zijn
  • De artikelen in originele, onbeschadigde verpakking zitten
  • Dat de kopie-factuur en retourformulier zijn bijgevoegd

Handige tips

We proberen je retour zo snel mogelijk te verwerken. Hier nog wat handige tips. 

  • Zorg ervoor dat je de artikelen goed inpakt zodat ze niet beschadigen tijdens transport. 
  • Om afval te besparen kan je de doos gebruiken waarin wij het product naar je hebben verstuurd. 
  • Zorg dat het adreslabel goed leesbaar is. 

Versturen

Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.

Afhandeling

Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact met ons op. 

Vul nu eerst dit formulier volledig in.

Vergeet niet je naam te vermelden.
Controleer het e-mailadres.
Controleer het telefoonnummer.
Vul het bestelnummer in. Terug te vinden in de bevestiging e-mail van de bestelling.
Vermeld om welk product het gaat.
Invalid Input
Controle niet juist.

Bestellen is 
altijd mogelijk.

Gratis
inpakservice.

Bellen en Whatsapp
van 9 - 21 uur
06 2254 2956

Bezoek is alleen op afspraak mogelijk.

Bekijk onze beoordeling op

trustpilot5star

Betalen met je SteinPas

steinpas kaart