Klacht?

Een klacht nemen wij zeer serieus. Wij zullen alles in het werk stellen om er samen uit te komen.
Klachten kan je bij ons kenbaar te maken via dit formulier. We gaan dan direct voor je aan de slag. 
Mochten we er samen echt niet uitkomen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Vergeet niet je naam te vermelden.
Controleer het e-mailadres.
Controleer het telefoonnummer. Wij willen graag even persoonlijk kunnen bellen.
Invalid Input
Vul het bestelnummer in. Terug te vinden in de bevestiging e-mail van de bestelling.
Vermeld om welk product het gaat.
Controle niet juist.

Bestellen is 
altijd mogelijk.

Gratis
inpakservice.

Bellen en Whatapp
van 9 - 21 uur
06 2254 2956

Bezoek is alleen op afspraak mogelijk.